3 Ekim 2017 Salı

Baccano (Anime) Hakkında kısır düşünceler

Anime      'Spoilersiz'    Eleştiri:

   Öncellikle Animemizin bizden GEÇER NOT aldığını söylemek isterim.Biraz fantastik tarzda bir anime olmasıyla beraber simyayla ilgili şeyler de içeriyor. (Tabi ben önceden Full Metal alchemist izlemiş olduğum için bazı olaylara aşinaydım diyebilirim). Animemiz birçok olayın birleşiminden oluşuyor. Her karakter veya karakter grubunun yaşadığı olaylar part part gösteriliyor. Bu da bizim animeye duyduğumuz ilgiyi ilk (4-5 bölümde olmasa da) baya bir artırdı. Diğer bölümü izlemek için yarını bekleyemez olmuştum.


    'Spoiler' ile :

  En sevdiğim karakter yüzünde bıçak olan karakterdi. Onun ağlamaları birden cesaretlenmeleri ve iyi yüreğini çok sevdim. Ayrıca beni gerçekten çok güldüren ; giriş videosundada kendini çok farkettiren HIRKIZLAR . Bayıldım gerçekten :D . Hikayenin bir son bulmamış olması , beni güldüren karakterlerin ölümsüz olduklarını 2000 lerde anlamaları, sevdiğim şeylerden biriydi .


EmoticonEmoticon