10 Ekim 2018 Çarşamba

Freelance(Evden Çalışmak) Hakkında Söylenmeyen 10 Şey

Uzaktan çalışmak için birçok sebep vardır. Evden çalışmak, daha fazla üretkenlik, esneklik ve yaşamınız üzerindeki kontrol anlamına gelir. Ayrıca sağlığınızı önceliklendirebileceğiniz anlamına da gelir (çalışanlar, naps!), Çalışan bir ebeveyn olmanın daha iyi bir yoludur ve sonunda emzirmek için zamanınızı boşaltabilirsiniz.

Ama o zaman, evden gelmeyle gelen ve asla görmediğiniz başka değişiklikler var. Evden gerçek profesyonellerin deneyimleri, iyi, kötü ve toplam sürprizler hakkında bize söyledikleri işte tam burada.



Evden çalışan profesyonellere, iyi, kötü ve toplam sürprizlere yapılan 10 beklenmedik değişiklik için okumaya devam edin.

1. Evden çalışmak size heyecan verecektir.
“Özgürleştirmeye başladığımda en çok beni şaşırtan şey, özgürlüğün ne kadar sarsıcı olabileceğiydi. Başlangıçta düşündüğüm kadar öz disiplin olmadığımı fark ettim. Özgürlüğün üstesinden gelebilmek için bir yılın daha iyi bir kısmını aldım, böylece oturup oturup yazmamı sağlayın. Artık daha fazla öz disipline sahip olduğum için daha fazla özgürlüğe sahip olduğumu hissediyorum. ”

2. Düşündüğünüz gibi yalnız hissetmeyeceksiniz.
“Kendimi hiç yalnız hissetmediğime şaşırdım. Tüm danışmanlık müşterilerimi çevrimiçi oturumlarımız aracılığıyla görüyorum. Ayrıca haftada en az bir pazarlama öğle yemeği planlamaya çalışıyorum, bu yüzden evden çıkıp sahadaki diğer kişilere bağlanabiliyorum. Müşteriler arasında evin etrafında bir şeyler yapabildiğimi ve okul günlerinde müşterilerimi planlayabildiğimi çok seviyorum, bu yüzden okulumdan sonra çocuklarıma ev ödevlerinde yardımcı olmak, aktivitelere vb. ”

3. İlham bulmak daha kolay.
“Hayatım üzerinde daha fazla kontrol sahibi olduğumu hissediyorum, bu yüzden daha çok çalışmayı seviyorum. Ev ofisimi istediğim gibi hazırladım ve her sabah bana daha yaratıcı olmak için ilham verdiğini hissediyorum. İşe gitmeden önce parka yürüyüşe çıkabilirim ve öğle yemeğinde dinlenmeme yardımcı olur. Şimdi daha mutlu oluyorum. ”

4. Sınırlarınız bulanıklaşma eğilimindedir.
“En büyük ve en şaşırtıcı değişiklik, çalışmayı KAPALI hale getirmek için öğrenmem gerektiğiydi (ve hala çözmüyorum). Her zaman burada ve ‘bir şey daha yapmak için kullanılabilir.” İşten ayrıldığımda, hem fiziksel hem de zihinsel olarak iş başında işten ayrıldığım için çok daha kolay bir zaman geçirdim. Evden çalışmaya başladığımda, çalışmamı idare etmede daha iyi olacağımı ve evimde ve programımdan tam olarak sorumlu olduğumdan beri serbest zaman / çalışma süresini dengelemenin daha iyi olacağını düşündüm, ancak bunun tersi oldu. Bazı akşamlar ve hafta sonları, dizüstü bilgisayarımın tam ortasına geldiğinde rahatlamak ve tamamen rahatlamak için HARD, ve yapılacak iş var, özellikle de ne kadar çok iş yaptığımı doğrudan gelirimi etkiliyor. ”

5. Bir toplumdan daha fazla şey bulduğunuzdan daha fazla şaşırabilirsiniz.
“Evden çalışmanın çok yaygın olduğuna şaşırdım - evden çalışmak istediğimde, şirketimdeki ilk kişi olduğumu düşündüm. Daha sonra ülkenin dört bir yanındaki insanlarla görüntülü toplantılar yapmaya başladım ve onların da evden çalıştığını fark ettim. Şimdi kendimi dezavantajları hakkında övgü ve faydaları kutlayabilen bir uzaktan çalışanlar topluluğunun parçası olduğumu hissediyorum. ”

6. Kendinize daha iyi bakabilirsiniz.
“Daha sağlıklı bir şekilde yemek yiyip yaşayacağım: Kahvaltıya daha fazla zaman ayırırım, sağlıklı bir öğle yemeği seçiyorum (kendimi hazırlayabilmek için bir şeyler satın almam için hazırlayabildiğimden), daha fazla su ve bitkisel çay içerim ve daha fazla zamanım var. yoga ya da sabah koşusu için.

7. Bazı gizli yetenekleri keşfedeceksiniz.
“Evden çalışmaya başladığımda beni şaşırttıran tek şey, süper organize olma kabiliyetimdi. Ben asla “planlama” tipi bir insan değildim, ama işimi ev işinden başlattıktan sonra, son derece verimli bir şekilde organize oldum ve zamanımı en verimli şekilde planladım. Bu mükemmel bir iş-yaşam dengesi ile sonuçlandı. ”

8. İşe gidemeyin, düşündüğünüzden daha fazla oyun değişimi.
“İşe gidip gelmemin beni ne kadar zorladığının farkında değildim, ama bir kez evden çalışmaya başladığımda, sabahları işe yaramamaktan endişe duymaktan ötürü geçirdiğim sabahları harcamadığımı fark ettim. Metroda okumak zorunda kaldığım zamanı özlüyorum, ancak geç trenlerde veya trafikte paniklemediğimi bilmek kolay bir ticaret. ”

9. Farkettiğinizden daha fazla zamanınız olacak.
“Benim için en büyük sürpriz, her gün ofisime gittiğimde, daha ne kadar çalışıp, masamda daha fazla zaman harcadığım. Ben daha üretken ve ofis politikasına ve dedikodularına zaman harcamaktan ve zaman kaybetmeden işimi inşa etmeye yatırım yapmak için daha fazla zamanım var. Giden ve grevci bir insan olmama rağmen, etrafımdaki büyük bir grupla ve getirebilecek tüm dikkat dağıtıcılarla çalışmayı özlemiyorum. ”

10. Para biriktireceksin.
“Her gün öğle yemeği almıyorum ve genellikle evde bir şeyler hazırlıyorum. İşten önce öğle yemeğinde günde en az 5-10 lira harcamaktan kurtulursun. Ayrıca toplu taşıma biletlerini almam gerekmiyor. ”


EmoticonEmoticon