28 Eylül 2019 Cumartesi

İzlenmesi Gereken Animeler - Anime Tavsiyeleri 2019

İzlenmesi Gereken Animeler Listeme Başlamadan Önce

Bu sene anime konusunda doyuma ulaştım. Çok fazla anime izledim bu sebeple debirbirine çok benzeyen animelere karşı
ilgim azalmya başladı. Özellikle liseli çocuğumuz çok acı çekmiştir, sonunda kafasına tak eder ve çok kötü şeyler
yapar, çok güçlü olur olayları biraz sıkmaya başladı. Bu konu da şuan takip ettiğim Vinland Saga hariç başlayıp
bıraktığım çok anime oldu.
Evet animeler eğlenceli olsun çerez gibi aksın istiyorum ama birazcık eksiklik görünce bırakıyorum gidiyor.
O yüzden bu blog'ta izlerken sevdiğim ve diğerlerine fazla benzemeyen animeleri paylaşmak istedim.

Konu yazmaktan hoşlanmıyorum bence ilk bölüm izlendikten sonra karar vermeli insan.
Bu animeleri izleyeli belki aylar oldu ama hala neler olduğunu %90 hatırlıyorum. Aklımda kalan
serileri şağı zaman zaman ekleyeceğim.
1- Dororo
Öncelikle şunu söylemeliyim ki Dororo'yu gidin İzleyin. Konusundan bile bahsetmeyeceğim. İkinci olarak:
Dororo'yu soluksuz izledim. Çok eski bir yapımın tekrar uyarlanması ile elde edilmiş Dororo. Her şeyden öte
çizimleri animasyonları çok güzeldi. Aynı zamanda bölümler bazen yavaş ilerlese bile hikaye anlatımı çok
akıcıydı. Bunlar çerez noktalar olsa da beni seriye bağlayan bunlar değildi. Beni asıl seriye bağlayan şey
izlerken ana karakterle iç içe geçme duygusuydu. Bu günlerde fazla başarılamayan bir şey. Bu animede ana
karakter olup gerektiği yerde onun hakkını savınıyor gerektiği yerde onun için sinirleniyorsunuz. Bence bu tür
bir eser konusundan bağımsız olarak bile izlenebilir.

2 - Boku dake ga Inai Machi - The Town Where Only I am Missing | ERASED
Konusunu ilk başta ilgimi çekmemişti.. Yine de biraz dokundurmak gerekirse: etrafında gerçekleşen kötü bir
olayın gerçekleşmeden öncesine gitme yeteneğine sahip bir gencimiz var. Bu tür animelere artık uzaktan baksam da
kapak resminden dolayı bu animeye bir göz atayım dedim. İyi ki bakmışım. İlk bölümüyle ilgimi çekmeyi başardı bu
anime. Sonraki bölümlerde anlattığı hikayenin hakkını verinceiyi ki izlemişim dedim. Gerek heyecanıyla gerek bu
animeye de bir şans vermenizi tavsiye ederim.

3 - Neon Genesis Evangelion
Anime izlemeye yeni başlayacklara tavsiye etmiyorum. Çünkü yeni başlyacak birisini animeden soğutabilir. Bunu
izleyecek kişinin en azından bir Attack On Titan İzleyip Beğenmesi lazım bence. Onun dışında bence gerçekten
izlenmesi gereken bir kurgu. Kurgu diyorum çünkü sadece anime severler için değil bu anime.
İlk bölümü 1995'e dayanan anime dışardan sadece bir shounen(genç - gençler için yapılan anime) gibi dursa da çok
büyük psikolojik ve felsefi derinliği olan bir anime. Hideaki Anno beyefendi büyük bir bilgi yumağını animeyle
karıştırmış ve sanki insanlığın iç yüzünü, gerçeklerini suratımıza vurmuş. -Açılış müziğini ayrı seviyorum-.
Yine de maddi sıkıntıdan kaynklı olarak sanırım bazi sahneler biraz durağan. Yönetmen ltından güzel kalkmış ama
yine de bazen anlaşılmaz oluyor. Bunu izledikten sonra End Of Evangelion izleyebilirsiniz.


4- kimetsu No Yaiba (Demon Slayer)


Kimetsu No Yaiba İndir - Kimetsu No Yaiba Torrent İndir,Demon Slayer İndirTüm Bölümler
Kimetsu No Yaiba İndir - Kimetsu No Yaiba Torrent İndir,Demon Slayer İndirTüm Bölümler

2019'un yıldızlarından biri daha. Kimetsu No Yaiba - Demon Slayer yine ilk bölümü izledikten sonra izleyeceğinize karar verebileceğiniz bir anime. Ben mangasını bile haftalık olarak takip ediyorum. İsminden anlayabileceğiniz gibi iblislerle kavga içerisinde olan bir arkadışımızı konu alıyor. Ancak çok detaylı bir sisteme sahip anime. Her şey ayrıntılarıyla göz önüne seriliyor. Shounen seven arkadaşlar için tavsiye ederim.

Demon Slayer Ayrıntılar - İndirme Linkleri (Torrent Veya Mega üzerinden indirebilirsiniz)


5- Dr. Stone



Dr. Stone İndir - Dr. Stone Torrent İndir Tüm bölümler
Dr. Stone İndir - Dr. Stone Torrent İndir Tüm bölümler

Yine 2019'da çıkmış çok merak uyandırıcı. Ben tüm bölümlerini izlemesem de bu tarz animelerin sevenleri çok oluyor. Özellikle kimya sevenler için tavsiye ederim.


Dr. Stone Ayrıntılar- İzle

7- Vinland Saga


vinland saga indir
vinland saga indir

Vinland Saga vikingleri konu almasıyla başta pek ilgi çekici gelmedi bana. Ama bildiğiniz gibi ilk bölümü izleyip karar veririm her zaman izleyip izlemyeğime. Vinland Saga izlemeye de o şekilde karar verdim. ilk bölümü tuttu beni. Zaten ilk olarak Reddit'te görmüştüm ve mangasının baya takipçisi varmış. İlk 10 bölümünü izledim.. Şimdilik Güzel gidiyor sanırım yine haftalık olarak takip edeceğim.

Vinland Saga Ayrıntılar - İzle


EmoticonEmoticon