20 Ekim 2019 Pazar

Dr. Stone Konu - Dr Stone Konusu Nedir? İzlemeli misiniz? Tavsiye Edilir mi?


Selamlar arkadaşlar. Dr. Stone yeni bir kimya animesi. Fullmetal Alchemist: Brotherhood hayranı olmamdan dolayı bu animeye de bir bakmak istedim. Özellikle baştan söyleyeyim kimyaya ilginiz varsa, ben kimyayı çok seviyorum kimyayla ilgili olsun yeter diyorsanız dr. stone tam size göre. Direkt gidin Dr. Stone izleyin. Çünkü sadece laf olsun diye kimya animesi yapmamışlar. Animede verilen bilgiler gerçek hayat kimya bilgisinden geliyor. Yani Fma'daki gibi kimse yere çember çizip içinden yumruklar falan fırlatmıyor.( :) )



Konu Ne? 


Bana kalırs Dr.Stone çoğu kişinin sevebileceği bir Shounen animesi. İçerdiği gizemle falan da ilk bölümler insanı bir çekiyor. O yüzden ilk bölümü izleyip sonra karar verin. Ama yine de ben konuyu anlatayım.


Dr. Stone'un konusuna gelecek olursak (dikkat ilk bölümden çıkarımlar anlatacağım)  bütün dünyadaki insanlar garip bir ışığın etkisiyle birden bire taş kesilir. Yanlış duymadınız tam anlamıyla herkes taş kesilir ve bir zaman sonra uyanırlar. Bir zaman dediysem tüm ekosistemin kendini yenileyebileceği kadar bir süre sonra. İlk uyananlardan birisi olan ve kimya aşığı olan Senku yeni bir medeniyet kurmak için çalışmalara başlamıştır bile.


Anime Güzel mi?

Bu tabi herkesin kendisinin karar verebilecği bir şey ancak ilk bölümü izlediğinizde siz de farkedeceksiniz. Gizem sizi kendisine çekiyor. Tüm dünya taş olmuş herkes bir bir uyanmaya başlıyor falan. Peki herkes nasıl taş oldu gibi sorular sizi animeyi izlemeye itiyor.


EmoticonEmoticon